Oct 15

Ephyra Murah Untuk Semua

Ephyra Murah  Assalamualaikum dan Salam sejahtera buat semua pembaca yang budiman. Semoga semuanya berada dalam keadaan sihat sejahtera di samping keluarga tercinta hendaknya. Baiklah tanpa membuang masa, saya ingin umumkan promosi khas untuk anda semua. Ephyra Murah Semua telah sedia maklum yang saya merupakan antara agen dropship Ephyra. Banyak jugak tempahan yang saya terima dari …

Continue reading »

Oct 12

Cek ke 4 Dari ChurpChurp

churp2

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca yang budiman sekalian . Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera di samping keluarga tercinta hendaknya. Baiklah pada entri kali ini ingin saya kongsikan dengan anda semua salah satu cara yang mungkin popular untuk mendapat duit daripada internet. baiklah jika sebelum ini saya telah kongsikan beberapa teknik …

Continue reading »

Oct 07

7 CPUV Nuffnang di amirnawawi.com

CPUV Nuffnang

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. semoga semuanya berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya. Bagi yang sudah kembali ke tempat kerja tu, selamat kembali bekerja! Saya dari semalam lagi sudah kembali ke universiti. Raya sehari je! Rindu nak balik rumah lagi..Apapun perjuangan mesti diteruskan. baiklah dalam entri kali ini ingin saya kongsikan kepada anda semua 7 …

Continue reading »

Oct 01

AirAsia Kini Terbang Ke Hyderabad India

Photo1

Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada semua pembaca blog saya yang setia. Semoga semuanya berada dalam keadaan sihat sejahtera di samping keluarga tercinta hendaknya. Baiklah pada hari ini ingin saya kongsikan mengenai satu destinasi terbaru yang dihubungkan oleh AirAsia dari klia2 iaitu Hyderabad di India. Untuk makluman semua, penerbangan AirAsia dari klia2 ke Hydramad ini …

Continue reading »

Sep 30

Buat Duit Dengan Blog

buat duit dengan blog

Buat Duit Dengan Blog Assalamualaikum dan Salam sejahtera buat semua pembaca yang budiman sekalian. Oh! Hari raya AidilAdha akan muncul tidak lama lagi. Semoga anda semua sabar menanti kehadirannnya. Semua sedia maklum yang ramai mengatakan bahawa raya haji di negeri Kelantan dan Terengganu meriah. Saya sendiri dari negeri kelantan. Saya tak tahu nak cakap betul …

Continue reading »

Sep 27

Salah Ke Jadi Lelaki Buncit?

Gambar sekadar hiasan

Lelaki Buncit itu Seksi Assalamualaikum dan salah sejahtera buat semua pembaca. Oh! Tajuk nampak nak kencang jer kan. Kali ini luahan perasaan kepada semua haters aku. bajet rhetis pulak nak ada haters bagai ni. Apapun buat teman-teman rapat aku la. Terutama yang selalu panggil aku buncit, gemuk, boroi, gundey dan sewaktu dengannya. Memang kalian tak …

Continue reading »

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Older posts «