Kondom Kondom Kondom

Assalamulaikum dan Salam sejahtera diucapkan kepada pembaca yang budiman sekalian. Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera di samping keluarga tercinta hendaknya.

Baiklah pada entri kali ini ingin saya kongsikan katakunci (keyword) yang menyumbang carian tertinggi ke blog ini dari agen carian Google. Kata kunci tersebut ialah kondom. Kalau anda cari kata kunci ini di google, sememangnya blog amirnawawi ini berada di antara muka yang pertama carian.

DAPATKAN ZAKAR IDAMAN DI SINI

Bukan itu yang saya ingin hebahkan. Tapi semenjak dua menjak ini semakin aktif pula kata kunci ini. Adakah penghujung tahun adalah musim mengawan sedunia?

Adakah ini menunjukkan kesedaran penggunaan kondom dalam hubungan intim semakin tinggi dalam kalangan rakyat Malaysia? Itu tidak mahu saya kupaskan. Saya bukanlah orang yang layak membicarakan soal ini.

Berdasarkan kata kunci yang masuk, ramai yang mencari tempat untuk membeli kondorm online, jenama kondom terbaik dan berbagai lagi. Dan kata kunci ini ditaip menggunakan bahasa Melayu! Dan saya pasti ianya dari orang Melayu sendiri. Kalau bangsa Cina semestinya kata kunci ditaip dalam bahasa Inggeris bukan?

KOndom

Apapun semoga yang mencari itu adalah dari kalangan yang sudah berumahtangga secara sah. Janganlah yang masih belum berkahwin itu sibuk hendak mencari pasal ini. Pendidikan seks itu penting, namun biarlah tiba pada masanya.

Salam sayang daripada saya. Teruskan mencari dan belajar 😛

DAPATKAN ZAKAR IDAMAN DI SINI

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

5 thoughts on “Kondom Kondom Kondom

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge