Site icon AMIRNAWAWI

Majlis Perkahwinan di Encorp Strand Mall Kelolaan Felda D’Saji

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua para pembaca blog yang saya kasihi sekalian. Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya. Baiklah dalam entri kali ini saya ingin kongsikan bersama anda semua mengenai lokasi majlis perkahwinan yang terbaru.

Untuk makluman semua, pada zaman sekarang, setiap pasangan mempelai pastinya ingin mengabadikan detik indah dalam hidup mereka dengan memori ang teristimewa. Jadi setiap susun atur dan perjalanan majlis perkawinan mereka mestilah menepati citarasa dan meriah.

Oleh yang demikian, Felda D’Saji sekali lagi mengadakan tempat untuk anda melangsungkan resepsi pernikahan anda iaitu di Encorp Strand Mall . Untuk makluman semua, Encorp Strand Mall  ini adalah lokasi terbaru Felda D’Saji untuk majlis perkahwinan. Tempat yang saya yakin cukup strategik dan mampu memberikan moment indah dalam hidup setiap pasangan.

Dengan dekorasi yang cukup menarik, lokasi di Encorp Strand Mall ini mampu memberikan suasana yang meriah di samping berlatar belakangkan pusat membeli belah yang besar ini. Berada di anjung handapan mall iaitu Red Carpet Avenue ini pastinya menarik setiap mata yang memandang.

Tetamu pula disajikan dengan katering yang cukup terkenal iaitu Felda D’Saji. Tidak dapat disangkal lagi kesedapan setiap hidangan yang disediakan oleh katerer ini. Mana tidaknya setiap masakan yang dsediakan pasti menjadi buah mulut sesiapa sahaja yang merasainya.

Dengan pelbagai seleksi pilihan makanan pastinya dapat menyuntik deria rasa ktia semua untuk merasa lagi dan lagi. Pastinya akan memberikan pengalaman yang cukup bermakna buat semua tetamu yang hadir. Kegembiraan tetamu adalah kegembiraan juga buat penganjur.

Seperti semua sedia maklum, setiap pakej perkahwinan yang disediakan oleh pihak Felda D’saji pastinya merangkumi pelbagai aspek. Senang cakap hanya perlu bawa diri sahaja. Semua yang lain akan disediakan oleh pihak mereka. Antara yang disediakan adalah seperti makanan buffet, menu pengantin. kek perkahwinan , meja VVIP , tempat letak kereta yang terbuka, kemudahan yang lengkap, pramusaji  , PA System, bilik persalinan dan banyak lagi! Dan khabarnya surau di sini adalah bertaraf 5 bintang. Terbaik!

Jadi berapa yang perlu dibelanjakan unutk segala kemudahan ini? Guess what, hanya RM25 sahaja untuk satu kepala bagi pakej katering ini. Menarik bukan? Tak payah pengantin pening kepala nak fikirkan itu ini. Lebih baik fikirkan tentang kehidupan lepas perkahwinan.

Selain itu juga, terdapat pakej premium yang boleh dinikmati oleh pengantin. Antara pakej lain yang ditawarkan adalah merangkumi.

Busana & Andaman 

– Sepasang baju pengantin Lelaki & Perempuan

– Make Up

– Aksesori Pengantin

Fotografi 

– Senior photographer

– Story album min 20 muka surat

– CD – unlimited shot

– outdoor session

Untuk makluman semua, pakej perkahwinan di Red Carpet Avenue@Encorp Strand Mall mengunakan pelamin asas dari BusainnaHouse. Busainna House adalah kontraktor yang dilantik oleh Felda D’Saji dan berpengkalan di dalam Encorp Strand Mall ini sendiri.

Jadi buat anda yang ingin melangsungkan perkahwinan yang penuh gilang gemilang di Encorp Strand Mall ini bolehlah menghubungi mana-mana talian di bawah.

Nurul Adnie Binti Zulkifli Kamal : 019 -242 4775

Norzaidi Bin Abu Bakar : 019 – 297 4800

Jabatan Jualan Felda D’Saji : 03 – 2698 8302

Untuk maklumat lanjut mengenai servis dibawah, hubungi

PA System

Zuraimi :019 305 5745

Pelamin

Hidayah :  012 – 924 6227

 

Exit mobile version