Site icon AMIRNAWAWI

Selamat Menempuhi Peperiksaan

Setelah berakhirnya sesi pembelajaran untuk semester nih, maka sudah pastinya akan tiba hari yang ditunggu2 iaitu hari peperiksaan bagi setiap universiti di Malaysia nih Universiti kt luar negara tu aku tak tahu la plak. Peperiksaan pasti menjelma. Yang itu sudah pasti. Antara kegagalan atau kejayaan yang menjelma.. ha3.. Aku rasa semester ni agak susah jugak subjeknya, Paling aku xboleh tahan ialah untuk subjek thermodynamic. Yang ni memang susah tanpa ada sebarang kata2 yang boleh menafikannya.

Apepom buatlah persiapan sebelum tibanya hari pepriksaan tersebut. manfaatkan segenap masa yang ada untuk menelaah matapelajaran. Pastikan kita betul2 paham ape yang diajar. Berusaha dengan bersungguh2.. Kalau tak paham tu, tanyalah rakan serta boleh je tanya pensyrah yang mengajar anda.

Dulu aku dah buat sedikit tips sebelum peperiksaan korang bolehlah baca sdikit kat sini. Moga2 beroleh sedikit ilmu untuk dikongsi bersama. Apepom. aku nak kasi korang tengok gamabr kt bawah ni. Semoga kejayaan bersama kita semua. Aminn.. Doakan aku ye.

Semoga berjaya

AM: Doakan kejayaan aku ye wahai para pembaca sekalian.

Exit mobile version