Site icon AMIRNAWAWI

Video Brosur, Bloogers dan Khadijah’s Kitchen.

Assalamualaikum dan Salam sejahtera buat semua pembaca sekalian. Apa khabar? Semoga semuanya sihat sejahtera.

Baiklah pada entri kali ini saya ingin kongsikan pengalaman menghadiri Majlis Pelancaran Video Brosur bersama Blooggers di Khadijah’s Kitchen. Khadijah’s Kitchen berada di Setapak iaitu di PV128. Agak menarik susunan kedai dan pastinya terselit elemen santai namun tampak elegent.

Jom kita tengok sedikit sebanyak apa itu video brosur. Video Brosur ni adalah salah satu medium pengiklanan terutama kepada usahawan-usahawan tempatan ataupun usahawan industri kecil dan sederhana (SME) untuk memasarkan produk mereka dengan lebih mudah. Dengan pakej serendah RM3000, anda boleh mendapatkan video iklan anda.

Mungkin kaedah pengiklanan ini baru, namun ianya pasti menjadi rebutan serta lebih efektif di masa akan datang. Sememangnya pembaharuan seperti ini perlu direbut oleh semua usahawan yang berada di luar sana untuk melonjakkan lagi jualan produk mereka. Untuk maklumat lanjut tentang video brosur bolehlah melayari laman web mereka. 

Terima kasih juga diucapkan kepada para sponser yang sudi menjadikan majlis pelancaran pada hari tersebut lebih meriah..

 

[notice]

  
 

[/notice]

 

Bersama kawan-kawan bloggers yang lain
Dato Khadijah membuat persembahan di majlis tersebut
Bergambar kenang-kenangan di Khadijah’s Kitchen

 

 

AM: Apapun seronok bila dapat bertemu dengan kawan-kawan blogger yang lain.

Exit mobile version