Site icon AMIRNAWAWI

Crystal Skin – Suplemen Terbaik Untuk Kulit Anda

Crystal Skin – Suplemen Terbaik Untuk Kulit Anda | Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca yang saya sayangi sekalian. Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat dan terbaik hendaknya. Baiklah untuk entri kali ini, saya ingin berkongsi dengan anda semua satu produk suplemen untuk kulit bermasalah iaitu Crystal Skin.

Apa Itu Crystal Skin?

Untuk makluman anda semua, Crystal Skin merupakan suplemen yang diperbuat dari bahan semulajadi yang penuh berkhasiat agar penggunanya mampu tampil lebih menawan.  Crystal Skin terbukti dapat mencantikkan dan merawat kulit anda dari luar dan dalam agar kulit lebih sihat, menawan dan berkeyakinan.  Ia merupakan produk tempatan bumiputra Muslim. Jadi tiada keraguan pada status produk ini.

Kesemua bahan Crystal Skin adalah gred AAA,  kilang berstatus Halal dan juga mempunyai akreditasi GMP (Good Manufacturing Practice), HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) dan ISO 22000.  Produk ini dijamin selamat dan tiada kesan sampingan kerana kandungannya adalah bahan semulajadi dan telah diuji secara klinikal.  Bahan-bahan ini juga terkenal untuk khasiatnya dan dikawal selia di bawah gred makanan oleh Bahagian Keselamatan Dan Kualiti Makanan di bawah Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Kandungan Crystal Skin

Seperti apa yang saya kongsikan di atas, bahan kandungan di dalam produk ini adalah dari bahan semulajadi. Ianya memang terbukti selamat untuk digunakan oleh sesiapa sahaja. Berikut adalah bahan yang terdapat di dalam produk ini.

Tomato Kristal –  Anti-oksidan terkuat, kurang jeragat & melindungi dari kerosakan sinar matahari

Habbatus Sauda – Anti-radang, kurangkan jerawat & membunuh kuman

Vitamin C –  Melindungi sel & menjaga kulit agar sihat

Collagen – Tambah keanjalan kulit & cegah kedutan

Ekstrak Biji Anggur –  Anti-oksidan, membunuh kuman & membantu penyembuhan luka

Jus Blackcurrant –  Anti-oksidan & menguatkan system pertahanan badan

Kelebihan Crystal Skin kepada Pengguna

Mungkin ramai yang tertanya-tanya apa kelebihan bila kita mengamalkan produk ini kepada kehidupan seharian kita. Saya sedia maklum yang produk ini memang dirumus khas untuk kebaikkan kulit para pengguna mereka. Berikut adalah antara kebaikan dan kelebihan menggunakan produk ini.

Cara Pengambilan

Cara penggunaan produk ini pun cukup mudah. Tak perlu untuk put to much effort. Bagi lelaki macam saya, memang tak suka kalau nak guna produk yang leceh-leceh ni. Untuk produk ini, anda hanya perlukan satu sachet setiap pagi dan campurkan bersama dengan 150ml air sebelum sarapan. Settle!

Untuk memastikan kesan yang maksimum: –
1) Elakkan minuman yang berkafein,beralkokol dan berkarbonat untuk mendapat keberkesan  yang  lebih baik.
2) Minum 2 -3 liter air putih setiap hari utk mempercepatkan proses keberkesanan.
3) Amalkan gaya hidup sihat seperti tidak merokok, menjaga pemakanan, mengurangkan makanan berminyak dan bersenam dengan kerap.

Testimoni Berkenaan Produk

Sebenarnya ramai sudah mencuba produk ini. Ratusan testimoni yang berjaya telah dikongsikan. Saya juga tidak terkecuali mencuba produk ini. Apa yang obleh saya katakan ianya cukup sesuai bagi saya. Rasnaya juga amatlah sedap dan tidak membuatkan saya berhenti dari meminumnya. Kan ada produk yang boleh membuatkan kita rasa muak dan tak sedap, tapi produk ini lain. Rasanya masam-masam manis gitu.

Dari segi kesannya pula saya tak nak overclaim, namun saya rasa kulit muka saya lebih lembab dan jerawat tidak tumbuh dengan kerap. Kulit saya ni agak sensitif sikit. Walaupun dan tua, tetap jua jerawat muncul ketika waktu tidak menentu. Nak kata hormon tak stabil, saya lelaki. Mana ada waktu untuk itu. hahaha. Apapun memang best la minum produk ini. Kulit jadi lebih moist gituh.

Jom kita saksikan testimoni pengguna lain pula berkenaan produk ini.

Testimoni daripada wanita
Lelaki juga menggunakan produk Crystal Skin

Harga Crystal SKin

Untuk harga pula, apa yang boleh saya katakan ianya cukup berbaloi untuk kulit anda. Tidaklah terlampau mahal seperti mana produk yang lin yang telah ada di pasaran. Namun manfaat yang besar untuk kulit anda.

1 Kotak Harga Tawaran RM69Harga Biasa RM89 (DISKAUN 23%)
2 Kotak  Harga Tawaran RM132Harga Biasa RM178 (DISKAUN 26%)
3 Kotak Harga Tawaran  RM187Harga Biasa RM267 (DISKAUN 30%)
4 Kotak Harga Tawaran  RM230Harga Biasa RM356 (DISKAUN 35%)

Untuk anda ingin dapatkan produk ini, bolehlah berbuat demikian di: 

Maklumat Lanjut Berkenaan Produk

Untuk anda yang ingin mengetahui lebih lanjut berkenaan produk Crystal Skin ini bolehlah menghubungi mana-mana medium seperti di bawah:-

Website: https://www.rishbeauty.com/tentang-kami/
Tel : +60-11-62000032    

Website       Facebook       Instagram     TikTok      YouTube 

Exit mobile version