Site icon AMIRNAWAWI

TopzMall x TinyTAN: Kini di Malaysia!

Peminat K-Pop semua! Saya ada berita baik untuk semua. TinyTAN kini di Malaysia! TopzMall selaku penjual semula rasmi “TinyTAN Message Chocolate Ver.2” di Malaysia berbesar hati membawakannya kepada anda semua.

Bagi anda yang bukan ARMY dan yang masih belum tahu, TinyTAN ialah sekumpulan watak yang digemari yang dicipta daripada tujuh ahli BTS. Bagi ARMY, saya pasti anda cukup familiar dah kan.

Coklat ini direka bentuk dengan personaliti berbeza yang muncul daripada persona ahli kumpulan, dengan alam naratif mereka sendiri yang membawa watak merentasi sempadan realiti dan imaginasi melalui ‘Pintu Magik’.

Untuk makluman semua, TinyTAN Message Chocolate Ver.2 membawa mesej yang cukup sweet dan menggembirakan melalui bungkusan yang cukup comel dan penuh warna-warni.

JENIS KOTAK YANG MENARIK

Terdapat 4 jenis bungkusan yang menarik yang boleh anda buat pilihan. Antaranya adalah seperti berikut:

1) Dynamite (putih) – Menyampaikan pesan harapan dan kenyamanan

2) Purple Holiday (ungu) – Menyampaikan pesan penyembuhan

3) Wappen (hitam) – Menyampaikan pesan empati

4) Sweet Time (merah) – Menyampaikan pesan keberanian

Dalam setiap kotak “TinyTAN Message Chocolate Ver.2” disertakan dengan 8 coklat. Dalam produk ini terdapat 7 coklat yang dicetak dengan watak comel ahli kumpulan dan mesej ikhlas mereka iaitu merangkumi 7 ayat rawak dengan sejumlah 49 gaya, dan 1 coklat lain yang dicetak dengan logo TinyTAN.

Setiap coklat masing-masing mengandungi mesej yang positif daripada ahli kumpulan untuk disampaikan kepada dunia. Bukan itu sahaja, setiap kotak turut disertakan dengan pelekat 7 aksara, yang sesuai untuk pengumpul dan peminat setiap kumpulan BTS ini.

HARGA BAGI TinyTAN

Satu Set (4 kotak) of TinyTAN Message Chocolate Ver.2 

[PERCUMA] Satu (1) Beg Penyejuk TinyTAN edisi terhad
Pautan produk : https://bit.ly/3SFxx2c

HARGA:

Harga asal RM520.00 / set

Harga diskaun RM499.00 / set

Sekotak (1) TinyTAN Message Chocolate Ver.2

Pautan produk: https://bit.ly/3zJJxH6

Harga : RM130.00 / kotak

Menarik bukan? ARMY dan juga penggemar BTS seharusnya mengambil peluang ini untuk mengumpul dan juga mendapati coklat edisi khas TinyTAN ini di Topzmall.

Berita istimewa untuk anda, jangan lupa untuk masukkan baucer dibawah untuk lebih penjimatan.

Apakah TopzMall?

Bagi yang masih belum mengetahui tentang TopzMall, jom saya kongsikan serba sedikit mengenai platform ini.

Selain itu ada juga Topz+ Langganan. Program ini adalah program kesetiaan langganan tahunan untuk pembeli TopzMall. Anda akan diberikan diskaun dan tawaran istimewa yang tidak dapat diakses oleh pembeli biasa. Selain itu juga terdapat Pakej eksklusif bulanan untuk ahli Topz+.

Seterusnya adalah TopzMall x TogaGo. TogaGo ialah platform tempahan pelancongan dalam talian sehenti di Malaysia yang menawarkan lebih daripada 1.4 juta penginapan di seluruh dunia, tempahan tiket kereta api China, pakej pelancongan dan tawaran eksklusif. Ia juga merupakan ahli Matta Fair, Tourism Malaysia, dan Malaysia Truly Asia. Mereka menyediakan tawaran pelancongan termasuk hotel dan pakej pelancongan. Selain itu, ia juga menawarkan tawaran eksklusif pelancongan bulanan melalui kempen yang dilancarkan oleh TopzMall.

Selain itu Topzmall juga memberikan kepada peniaga bayaran subsidi RM10,000 untuk siri perancangan iklan pemasaran, membantu untuk membuat publisiti percuma melalui platform media sosial, membantu perniaga untuk mempromosikan jenama mereka kepada orang ramai.

Menarik bukan? Jadi tunggu apa lagi. Jom dapatkan TinyTAN di TopzMall sekarang!

Sebarang pertanyaan dan kerjasama, sila hubungi pegawai BD Team kami yang bertanggungjawab: Encik Nicholas Gan

Hubungi / WhatsApp: +60147352600

E-mel: nicholas.gan@topzmall.com

Untuk maklumat lanjut berkenaan hal ini, sila lawati mana-mana medium seperti di bawah:

Laman Web Rasmi: https://topzmall.com/ 
Facebook akaun: https://www.facebook.com/topzmallofficial 
Instagram akaun: https://www.instagram.com/topzmall/ 
Yippi Program Mini: @Topzmall 
TikTok akaun:@TopzMallOfficial

Exit mobile version