Ephyra- Harga Promosi dan Murah Untuk Pembaca amirnawawi.com

Mesej atau Whatapps ke +6014-5171732 untuk harga promosi Ephyra istimewa sekarang

DIJAMIN harga paling murah untuk anda..

Postage percuma. Hubungi saya untuk maklumat lanjut

Atau emeil ke nsnawasari@gmail.com

Testimoni dari pelanggan yang telah membeli Ephyra melalui saya (klik sini)

Ephyra Murah untuk Pembaca Blog amirnawawi.com

Cukup sebulan bersama Ephyra

Sebelum tidur segelas sehari,

Minum Ephyra cukup berselera,

Wajib diminum setiap hari.

Bungkusan hijau cukup menawan,

Kombinasi terbaik hasil kajian,

Khasiatnya penuh dalam secawan,

Patut dinikmati teman dan taulan.

Sakit badan semua hilang,

Muka cantik pasti tertawan.

Penuh khasiat dalam secawan,

Ephyra itulah yang memberi  kesan.

Wah! Berpantun pula aku pada hari ini. Namun bergitulah alkkisahnya. Agak teruja juga nak menulis entri pada kali ini. Almaklumlah ulang tahun.. opss ulang bulan bersama Ephyra. Dah genap sebulan nampaknya aku meminum Ephyra. Takkan pernah tertinggal punya untuk mengambilnya.

Kesan Pengambilan Ephyra

Dan untuk makluman semua, saya telah diberi peluang oleh pihak Oceanlife2u untuk mencuba Ephyra selama sebulan. Dan cuba teka apa yang saya rasa? Rasa bertuah? Oh! Itu sudah tentu. Semestinya saya rasa amat berpuas hati setakat ini dengan Ephyra. Mana tidaknya, rasa sakit belakang saya hilang.

Seaktu di Genting Highland, Ephyra sentiasa ku bawa bersama
Seaktu di Genting Highland, Ephyra sentiasa ku bawa bersama

Sejujurnya saya mengalami sakit belakang yang agak teruk sebelum ini. Muda-muda lagi dah sakit belakang. Mungkin ada silap dari segi pemakanan saya dulu kot. Nak tidur malam pun agak susah. Sukar untuk menyesuaikan badan dengan tempat tidur. Almaklumlah sakit tulang belakang. Namun sekarang saya dapat merasakan yang sakit pada tulang saya sudah hilang. Adakah ini kesan pengambilan Ephyra secara berterusan?

Mungkin juga sebab saya tidak mengambil supplement kesihatan yang lain kecuali Ephyra. Jujur untuk saya katakan bahawa sakit belakang saya sudah berkurangan dan Alhamdulillah tidurku pun lebih nyenyak.

Otak yang sihat lahirnya dari jiwa yang tenang dan kesihatan yang mantap. Dan bagi saya seorang pelajar universiti, pengambilan makanan amatlah perlu dititik beratkan kerana semestinya akan memberi kesan kepada pembelajaran. Tiada semangat dan lesu itu biasa buat pelajar yang sibuk. Dan Alhamdulillah selepas pengambilan Ephyra, saya lebih mudah bangun pagi dan badan pun terasa ringan sahaja. Mungkin tidur yang berkualiti kot.

Apapun, tiada lagi letih dan lesu. Makin bersemangat dan dapat fokus bila berada dalam dewan kuliah. Kaki tidur tidak lagi tidur waktu kuliah! Hohoho. Teruskan momentum semangat yang tinggi untuk mengapai  hasil yang menakjubkan. Pengambilan Ephyra ini amat saya syorkan untuk pelajar supaya badan kita mendapat nutrisi yang secukupnya waktu belajar.

Buku bertimbun namun pengambilan Ephyra itu perlu untuk kesihatan berpanjangan
Buku bertimbun namun pengambilan Ephyra itu perlu untuk kesihatan berpanjangan

Hah! Ini satu lagi kesa yang menakjubkan pengambilan Ephyra. Kaki gym yang beginner seperti saya semestinya akan merasa sakit-sakit badan selepas bangun daripada tidur selepas workout. Namun amat menakjubkan bila saya bangun sahaja dari tidur. Sakit dan lenguh badan tidak terasa. Lepas membaca kandungan Ephyra barulah saya dapati salah satu khasiat Ephyra adalah membaiki tisu-tisu tubuh semasa tidur. Oh! Patutlah badan saya tidak rasa lenguh dan sakit-sakit. Patut dicuba!

Dumbbell dan Ephyra. Perkaitan? Sila baca entri ini...
Dumbbell dan Ephyra. Perkaitan? Sila baca entri ini…

Dari segi kulit dan luaran badan saya itu semestinya ada perubahannya. Saya tidak perasan perubahannya, namun agak janggal bila ibu saya yang tidak bertemu saya selepas beberapa bulan menegur saya, “Koho comel kulit anok ma nih, paka gapo eh? Ma nok etek boleh ko?”. Tersipu la saya weh. Anak teruna yang selalu berjalan serata Malaysia semestinya akan mengalami sunburn dan tona yang tidak sekata. Tapi dengan pengambilan Ephyra akan memperbaiki tekstur kulit untuk menghasilkan kulit muka yang mulus. Aghh! Agak kliche sangat ayat itu.

Kiri adalah sebelum penggunaan Ephyra manakala kanan selepas beberapa minggu. parut
Kiri adalah sebelum penggunaan Ephyra manakala kanan selepas beberapa minggu. Parut jerawat serta jeragat makin menghilang

Jika sebelum ini saya mengalami radang-radang kulit. Bila lalu bawah pancaran terik mentari jer akan terasa gatal-gatal dan mulalah aktiviti menggaru. Kawan-kawan selalu ejek saya Putera Lilin. Tak boleh kena cahaya matahari katanya.  Agak tidak selesa sebenarnya. Bila jumpa pakar kesihatan, katanya kulit kering dan ubat yang biasa dibagi tu memang dah boleh dihafal namanya. Namun selepas beberapa minggu pengambilan Ephyra, kulit terasa best sangat-sangat dan tiada lagi kulit kering. Sekarang aku tak perlu lagi garu-menggaru dikala mentari di atas kepala. Azab weh kalau gatal-gatal nih. Kalau korang sendiri rasa, akan tahu la bagaimana kurang selesanya.

Pengambilan Ephyra

Aku ni kalau bab sapu menyapu krim atau apa benda produk kecantikan ni bukanlah cara aku. Amatlah leceh dan tak suka. Nak sapu tu bukannya kejap. Kena pakai itu la, ini la. Leceh betul. Lelaki ni sememangnya minat benda yang mudah dan simple. Sebab itu aku suka akan Ephyra. Minum sahaja weh, tak perlu sapu bagai ini semua. Memang mudah, ambil air dan masukkan Ephyra. Goncang dan minum.

Sebelum ini sarapan pagi aku makan biskut dan Nestum, namun sekarang campurkan Ephyra dalam Nestum itu. Nampak tak kelainan di situ? Kerlasss… Dan waktu malam sebelum tidur boleh la ambil lagi Ephyra. Dan biasanya jika ada apa-apa buah-buahan segar dirumah, boleh juga campurkan jusnya ke dalam minuman Ephyra ini. Tapi kalau minum Ephyra sahaja pun sudah MEMANG  SEDAP!  Ini kalau untuk kelainan rasa sahaja.

Tambahkan perahan jus segar untuk kelainan rasa
Tambahkan perahan jus segar untuk kelainan rasa

Pandangan Peribadi

Sejujurnya saya  suka akan apa yang telah saya rasa sekarang dan semestinya tertunggu-tunggu kesan yang lain dalam diri saya. Jika sebelum ini agak kurang selesa dibawah terik mentari dengan keadaan diri yang gatal-gatal, namun kini keyakinan diri saya lebih tinggi. Pabila tiada apa yang menghalang kita melakukan sesuatu, maka keyakinan diri kita untuk mencapai sesuatu akan meningkat. Oh! Terima kasih Ephyra. Sekarang, ibu saya juga sudah mula meminumnya. I’m waiting for the result….

Pesanan saya untuk semua yang berada di luar sana, anda patut mencuba Ephyra untuk kesan yang menakjubkan pada diri kita. Saya tidak akan mencadangkan kepada anda sesuatu produk jika hasilnya tidak hebat. Itu prinsip saya. Namun Ephyra adalah satu produk yang sememangnya anda patut cuba. Dan kenapa? Anda cuba dan anda rasa sendiri khasiatnya. Saya akan memastikan pengambilan Ephyra secara konsisten untuk bulan-bulan yang seterusnya.

Antara kandungan yang ada pada Ephyra yang patut anda tahu

bahan1 bahan2

Dan antara khasiat lain yang patut anda fahami dan ketahui mengenai Ephyra,

khasiat

Kesan ephyra

Konkulisinya, banyak khasiat yang terkandung dalam Ephyra. Namun kesannya terhadap individu mungkin berbeza. Cubalah ephyra untuk mengetahui kesan baik manakah akan berlaku pada diri anda. Semoga apa anda mendapatkan apa yang diidamkan. Kita hanya berusaha, namun segalanya urusan Sang Pencipta. Yang penting usaha ya.. Selamat berjaya. I love my skin and I love myself!

Apa yang dimakan itulah yang akan menjadi darah daging kita, jadi ambilah sesuatu yang berkhasiat, yang tiada mudharat, untuk hidup yang sihat, bahagia hingga ke akhirat. Wassalam

Untuk maklumat lanjut mengenai Ephyra, jangan lupa melalui medium dibawah

Facebook Rasmi Ephyra

Harga Istimewa untuk pembaca blog amirnawawi.com

Harga pasaran

RM197 untuk 30 sachet

RM68 untuk pek percubaan 10 sachet

Namun HARGA POTONGAN ISTIMEWA untuk anda semua PEMBACA BLOG YANG DIKASIHI.

PASTI BERBALOI BALOI…

Hubungi saya di talian 0145171732 atau emel nsnawasari@gmail.com untuk maklumat lanjut.

latest entri klik sini

AM: Dah minum Ephyra ke hari ini?

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

15 thoughts on “Ephyra- Harga Promosi dan Murah Untuk Pembaca amirnawawi.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *