September 22, 2023
Lain-Lain

Contest Mega Raya, Teka Syiling Raya, Menang Duit Raya!

Assalmualaikum dan Salam Sejahtera buat semua para pembaca blog yang budiman. Apa aktiviti kalian hari ini? Aku agak kaku dan tepu. Tak tahu untuk buat apa. Jadi berblogwalking sahaja la. Dalam kerancakan berblogwalking, tetiba terbaca entri di blog Muja tentang kontest di atas.

Jadi ringan sahaja jemari aku untuk meneka berapakan nilai dulit syiling ini. pada pendapat kalian pula, berapakah nilai duit syiling sebanyak ini?

contest-mega-raua

Nilai tekaan saya ialah RM159.55. Moga dapat la tempat pertama tuh! haha…

Apepun buat rakan blogger yang berminat untuk menyertainya bolehlah klik di banner di bawah ini. Terima kasih.

contest-mega-raya

[notice]Contest Mega Raya ini dianjurkan oleh Fuh.My, Media-Siber, Gempak.Org dan ditaja oleh penaja awesome iaituHairanBlog.ComYanty.My FizaFantagiroSecretOfShailaBanKami.Net, Aynoranur.ComAimaBabyComel,Longoi.Com, SilenceBlogz.Com, KacangBoy.Com, CikKiwi, BeritaKaki, Khairul Asrol, KanvasDakwat.Com, Woww.My,KopiLekat, MoneyClub2u, PencuriMovie.Com, BlogFyna.Com, Pena.My, BoniKacak.ComFizGraphic.Com ,KisahEmasPutih.Com dan BulanPurnama.Net – [/notice]

 

AM Hujung minggu yang membosankan. Walaupun baru pukul 12 pun perut dah lapar dah..haha

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

8 thoughts on “Contest Mega Raya, Teka Syiling Raya, Menang Duit Raya!

  • hoho..takde duit kertas kan kat bawah tuuu. hehe

    Reply
  • Memang susah..payah nak agak..yang tersembunyi di bawah pun banyak tu..

    Reply
  • Menarik ni… Boleh ci=uba teka juga… Manalah tahu boleh menang hadiah lumayan… 😉

    Reply
  • Pingback: Senarai Pemenang Contest Mega Raya | Fuh.My

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *