Shila Amzah Juara Asian Wave 2012

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Meremang bulu roma aku. Itu sahajalah yang aku dapat ungkapkan bila dengar Shila Amzah ni nyanyi untuk pertandingan Asian Wave yang berlangsung di Shanghai China ini.

Ayuh kita saksikan detik-detik perjalanan Shila untuk sampai ke peringkat akhir yang menyaksikan beliau merangkul gelaran JUARA untuk edisi tahun ini.

Lagu : Set Fire To The Rain by Adele

Lagu: Forever Love, Wong Lee Hom

Lagu Gemilang, Jackly Victor

Lagu: Grenade, Bruno Mars

Lagu terakhir:

Amacam, bangga tak kita sebagai rakyat Malaysia yang mempunyai artis yang berbakat ini. Persembahan beliau sememangnya menakjubkan. Tapi alangkah lebih baik kalau video kat atas tu ada subtitlenya kan. Dapat juga aku memahami apa komen yang diberikan juri. Harap-harap lepas ni ada la yang sudi untuk terjemahkannya. Apepun, MALAYSIA BOLEH!

Ramai ucapan tahniah yang dierima Shila daripada peminatnya di Malaysia, di twiternya dan juga di pages rasminya. Jemputlah untuk bersama mengucapkan tahniah kepadanya.

 

AM: . Semakin memuncak pula minat aku untuk belajar bahasa Mandarin ni. Dalam kelas Mandarin biasanya ngantuk jer..hehe3 🙂

 

 

Anda kenal Hanis Zalikha?

Plan telefon mudah alih termurah untuk para remaja universiti. Promosi disini.

Pertandingan tarian jalanan di Asia kini kembali. JOm turut serta.

Kadar panggilan terendah bersama Hotlink edisi Kampus. Dapatkannya sekarang

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

2 thoughts on “Shila Amzah Juara Asian Wave 2012

  • October 3, 2012 at 8:35 pm
    Permalink

    shila mmg tahu bahasa cina sblm ini krn 1 sekolah dgn sy dulu, SJK C lee rubber. walau lm sudah tidak berbahsa cina, namun sebutan dia masih jelas. congrats my friend.

    Reply
    • January 19, 2014 at 3:06 am
      Permalink

      klass mana dulu….sya 1H skali ngn shila…

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge