5 CPUV dari Nuffnang Menari Kembali

5 CPUV dari Nuffnang Kembali ke blog amirnawawi.com

Assalamualaikum dan salam sejahera buat semua pembaca sekalian. Selamat berhujung minggu diucapkan kepada semua. Semoga semua berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya. Hari ini saya hendak menunjukkan CPUV yang saya dapat dalam blog ini.

Nak tunjuk duit BR1M memang tak dapat pun.. Huh! Tunjuk CPUV jelah yang termampu. Tu pun ciput jer. Ok kembali kepada tajuk asal, jika sebelum ni heboh semasa sambutan CNY bahawa Nuffnang tidak bergerak dan earning tidak meunjukkan peningkatan, syukur setelah beberapa minggu ianya kembali ok.

Setelah minggu kegelapan itu berakhir, maka Nuffnang bermurah hati memberi beberapa CPUV kepada blog ini. Hehu ada la dalam 5 CPUV jugak. Walaupun advertorial sudah tiada namun kehadiran CPUV di blog ini sudah cukup untuk memastikan iklan dari Nuffnang untuk kekal menapak di blog ini.

CPUV

Terima kasih kepada semua yang sudi membaca apa yang aku merepek ini dan kalau ada iklan yang berlegar-legar kat tepi tu silalah tengok kalau berkenan. K bye.

AM: Hope to have more soon.

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

10 thoughts on “5 CPUV dari Nuffnang Menari Kembali

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge