Baucer Buku 1Malaysia (BB1M) RM300 atau RM250?

Baucer Buku 1Malaysia BB1M RM300 atau RM250?

Assalamualaikum dan Salam sejahtera buat semua pembaca blog yang budiman. Semoga semuanya berada dalam keadaan sihat sejahtera di samping keluarga tecinta hendaknya. Baiklah pada entri kali ini saya ingin perjelaskan kepada anda mengenai isu BB1M, RM300 atau RM250?

Jika sebelum ini ada ura-ura mengatakan bahawa BB1M telah naik kepada RM300. Namun mengikut maklumat yang diberikan kepada kami, seorang pelajar hanya diberikan 5 keping baucer bersamaan RM250.

BB1M

Apapun perutusan dari Menteri Pendidikan telah menyatakan bahawa pemberian baucer buku ni RM250 seorang. Jadi terimalah dengan sebaiknya. Gunalah untuk membeli keperluan pembelajaran dengan sebaik mungkin.

Petikan teks Menteri Pendidikan
Petikan teks Menteri Pendidikan

Untuk membaca teks ucapan penuh, sila download melalui link dibawah

Perutusan Menteri Pendidikan BB1M 2014

 

Saya tak pasti masa bila pula yang pengumuman baucer ni naik. Tapi saya ada dengar juga.. Bila ya? Anda tahu? Manifesto BN kot? Ye tak?

 

AM: BR1M bujang RM300, pelajar dapat BB1M RM250. Apa kata anda? 

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

6 thoughts on “Baucer Buku 1Malaysia (BB1M) RM300 atau RM250?

  • March 3, 2014 at 5:25 pm
    Permalink

    Sama mcm thn lps juga ler… tak pe takpe…depa bagi kita amik…hak kita… next weeklah amik. Tq info

    Reply
  • March 3, 2014 at 5:53 pm
    Permalink

    untunglah kan budak-budak sekarang..macam-macam dapat ye..hehe

    Reply
  • March 4, 2014 at 4:10 am
    Permalink

    BB1M dah mula diagihkan rupanya. . Syukur Alhamdulillah. . Lepas ni senanglah saya nak sampaikan maklumat ini kepada anak penasihat akademik saya yang tak sudah – sudah bertanya tentang perkara ini. .

    Reply
  • March 8, 2014 at 3:08 am
    Permalink

    Mudahnya nak belajar pada masa sekarang. dapat voucher buku dan macam-macam lagi.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.