Cekodok Ikan Bilis

Aduh! lapar la perut plak malam2 buta nih.  nak pergi kedai pom konpom dah tutup. Ho3..Nasib baik ler ade dapur bawak sendiri kt sini. Senang sket nak masak nih. Ni kira bawak dapur haram la nih. kat hostel mana boleh bawak benda nih..hu3. Arini aku masak cekodokk ikan bilis. Buat simple2 je. Masakan orang bujang la katakan. Nak masak megi pom dah bosan asyik2 makan megi je hari2..hu3. Jom ushyar cekodok yang aku buat.. jangan ketawa sudah..ho3.

tepung yang belum digoreng

Sedapnya!!!

Amacam? nampak sedap kan? ha3..mesti la sedap sebab saya yang masak.. Puji diri sendiri sket malam nih.. Apepom boleh tahan la sebab masakan orang bujang..hu3..orang bujang yang malas pergi kedai..hu3. Apepom harap2 boleh paham la study aku malam nih. Apepom korang jangan kecur air liur plak tengok cekodok aku tu..he3. Buatan air tangan aku sendiri tu.. Gudluck to all of you.See you again..

 

AM: Aku ade bakat jadi Che Wan nih..ha3

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

16 thoughts on “Cekodok Ikan Bilis

Leave a Reply

Your e-mail address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge