Kekal Harum bersama Harum Soap

Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada semua pembaca yang budiman sekalian. pada entri kali ini ingin aku kongsikan dengan anda semua sabun yang sedang aku gunakan sekarang. Sabun seluruh badan dan wangi!

Semua sedia maklum bahawasanya sekarang sememangnya panas. Pastinya kulit kita akan menjadi kering dan tidak bermaya. Jadi penggunaan produk kulit amatlah penting untuk mengembalikan keserian kulit kita. Jadi kalau aku, aku gunakan Harum Soap. Wangi siak!

Sebelum kita pergi lebih lanjut, jom baca apa itu Harum Soap.

APA ITU HARUM SOAP

Harum Soap adalah sabun yang dirumus dari bahan bermutu tinggi untuk melindungi anda terhadap bau keringat atau bau badan. Sangat ampuh membasmi kuman ( bakteri) penyebab bau badan, meneutralisi zat asam yang dihasilkan oleh tubuh terutama pada tempat tertentu seperti pada daerah ketiak, sekitar kemaluan, rongga-rongga jari kaki dan daerah-daerah tubuh yang berkeringat lainnya.

Dah faham? hah! Bagi yang ketiak sentiasa becak tu pun sesuai benar la. Sebab harum Soap ni diperbuat daripada ektrak tawas yang sememangnya kita tahu berkesan untuk menghilangkan bau badan secara turun temurun. Selain tawas, ramuan lain adalah glycerin, sodium lauryl ether sulfate, myristic acid, stearid acid, glutathione, tomato stem, fragrance, aqua, seaweed, apple stemcell, dan hexapeptide.

harum soap wangi

CARA GUNA HARUM SOAP

Pertama sekali basahkan badan dan sapu sabun ke seleuruh badan anda. Biarkan 1-2 minit untuk memastikan segala zat-zat dan kandungan dalam sabun itu meresap ke dalam rongga badan kita. Jangan guna langsung bawah shower sebabnya tak pepasal tak sempat meresap dah dibawa air pulak sabunnya. Simpan di tempat yang kering ya sabun tadi supaya tidak cepat habis.

Aku pula gunakan Harum Soap ni dengan potong kecik-kecik. Cara ni kakak aku yang ajar sebab taknak kasi sabun ni cepat habis. Kalau kesemua kita guna sekaligus konform la terdedah kepada air dan cepat mengecil.. Cerdik tak aku? (ala orang lain pun gun macam ni gak)

KELEBIHAN HARUM SOAP

–  Efektif untuk menghilangkan bintik2 hitam , bekas luka dan jerawat

– Dipakai untuk badan dan wajah

– Sangat efektif untuk pemutihan kulit

– Hasil yang sangat memuaskan dan kekal

– Selamat digunakan ,tiada kesan sampingan

– Menghilangkan gatal-gatal badan

– Menghaluskan kulit

– Menghilangkan jerawat badan

– Membantu melegakan penyakit ekzema dan psoriasis

– Mencerahkan ketiak, leher, kelengkang dan bahagian pelipat badan yang lain.

– Menghilangkan bau ketiak dan bau badan

– Menghilangkan gatal-gatal ketiak

– Memudarkan parut

– Memudarkan kesan rekahan atau stretchmark

– Menghilangkan ketuat

– Menghilangkan panau, kurap dan masalah kulit yang lain.

– Mengekalkan kesegaran badan

– Awet muda, menganjalkan kulit, mencegah kedutan awal

– Memperbaiki sel kulit mati

TESTIMONI

tak payah nak bertestimoni orang lain bagai tu semua. ambik aku sendiri je sebagai tertimoni. Aku ni memangnya aktif jugak la. Keluar sebelum matahari terbit sepenuhnya dan malam baru la nak balik. Penat siak belajar + bekerja ni. Kalau dah keluar pagi balik malam tu konform la aku tak mandi tengahari tu kan? Boleh korang bayangkan takbagaimana bau harum yang muncul dari badan seorang lelaki yang gagah perkasa macam aku ni? hahaha

Tengok juga la baunya. Pakai deodorant pun tak berguna sepenuhnya gak bila asas kepada bau tu tak dihapuskan. Jadi best gila kot bila aku dapat guna Harum Soap ni. Bau dia taklah kuat sangat macam bau kemenyan tu oi. Bau dia lite-lite je. Bau bunga ros. Aku suka dengan bau ni weh. rasa segar semacam jer. Memang aku rekemen kan korang yang nak gunakan produk ni.

Ini pula testimoni orang lain.

harum soap 2 harum soap 3 harum soap 4

HARGA

RM 60 SM / RM 65 SS (TERMASUK POSTAGE)

HARGA PROMOSI : 2 KOTAK RM 100/110SS (FREE POSTAGE)

harum soap 5

LINK PAGE

HARUM SOAP PUBLISH : https://www.facebook.com/pages/HARUM-SOAP-Publish/960205737327710

LEGACY SECRET TRADING :  https://www.facebook.com/LegacySecretTrading

PESAN NENEK : https://www.facebook.com/pages/Pesan-Nenek/713675112020648

Dan page harum soap yang lain

YOUTUBE LINK : https://www.youtube.com/watch?v=R_l8WFyxEYI

INSTAGRAM : @HARUMSOAP

HASHTAG : #HARUMSOAP

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

2 thoughts on “Kekal Harum bersama Harum Soap

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge