Kucing Hisap Rokok

Assalamualaikum semua! Ape khabar hari ni? Sehat tak? Aku ase cam lemah sangat hari ni. Almaklumlah dapat soalan yang entah apape pagi tadi. Frust nonggeng rasenya xdapat jawab dengan baik. Kalaulah diberi peluang untuk jawab exam tu balik, erm dah tentu aku dh berjaya buat yang terbaik..Oklah, let bygone be bygone..Yang berlalu biarlah berlalu kan.. Arini aku nak kongsi gambar ngan korang semua mengenai gambar kucing2 yang sempoi semuanya. Bukan doraemon ya..ekeke. Aku dapat gambar nih dari facebook kawan aku. Pergh, dapat gak menghiburkan hatiku yang tengah berduka lara nih..ha3. Jom usha..

sempoi seyhh!! nampak kitu je, tapi..ermm
perghh, muka cam layan jek
Siap orang tolong hidupkan api lagi tuh..
ha3..ni tahap ketagihan melampau nih. tidur pom masih boleh hisap rokok
hak3..yang ni malu-malu kucing nih..
Steady jek..sempoi..hu3
terbeliak bijik mata tuh

Amacam? Sempoi tak diorang semua nih? Hak3.. Siap isap rokok lagi tuh.. Slumber  je.Dah xde lagi istilah malu-malu kucing sekarang. Kucing sudah hilang malunya..ho3.. Apepom semoga perkongsian gamabr nih membuatkan anda gembira di saat hati berduka lara..(aku le tuh)

AM: Merokok membahayakan kesihatan. Tajuk khutbah kat masjid universiti aku hari nih tentang rokok lah.. Rokok nih haram tau.. Jangan sesekali anda merokok. Jangan biarkan hidup anda diselubungi dosa..ho3.. Jumpa lagi.

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

8 thoughts on “Kucing Hisap Rokok

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge