Muzik Video Akademi Fantasia 9

OKey, sekrang aku just nak tunjuk muzik video pelajar2 AF musim ke-9 nih. Korang tgk la yer. Aku bukan minat sangat pom AF nih. Dah lama dah aku xfollow rancangan nih. Baik aku tgk Maharaja Lawak lagi best..keh3.. Aepom just untuk tuntunan umum sahaja..

Hazama: Cinta Teragung

Azri: Niskala

Fina: Menangis Lagi

Erul: Legasi Cleopatra

Nera: Hatiku Milikmu

Lena:Sisa-sisa Kisah Kita

 

Apepom, dalam banyak2 lagu tuh, ase cam best ialah lagu Nera la.tu untuk telinga aku jelah.. Yang lain tu agak bosan jugak.(just my own view..he3)

AM: Sibuk sket sekrang sebab dah kerja..

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

8 thoughts on “Muzik Video Akademi Fantasia 9

  • June 13, 2011 at 10:59 pm
    Permalink

    samalah af nih.. macam tak berapa nak layan jer.. tahu2 dah habis rupanya… kwang2

    Reply
    • June 13, 2011 at 11:05 pm
      Permalink

      ha3..sama la..tau2 dah habis dah.. xminat sgt nga benda2 camnih..bek tidor lagi best..he3

      Reply
  • June 14, 2011 at 9:03 pm
    Permalink

    cepat pulak terus ada video clip ek? pantas betol..

    Reply
  • June 16, 2011 at 1:32 am
    Permalink

    Tak suka AF sekarang. Last tengok zaman Mawi. Tapi suka lagu Hazama. hehe

    Reply
    • June 21, 2011 at 1:35 pm
      Permalink

      saya sejak af ni ade asyik dok asrama jek..jarang bebenor dpt tgk..he3

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge