May 20, 2024
Hal-hal Semasa

Roti Naik Harga

Hehehe.. Aku punyer tajuk macam aku ni kerja kilang roti la plak.. tapi just nok kongsi berita yang harga roti gardenia akan naik pada 6 jun nih.. Wah walaupom naik 10 sen dan 20 sen untuk satu paket namun bagi peminat roti gardenia nih, aku rasa terbebann jugak la sket dengan kenaikkan nih..

Cer korang bayangkan aku kna tambah 30 sen sehari untuk roti, sebulan dah rm9.. Banyak jugak tu..he3.. Dahla aku ni makan roti jek pepagi.. nak makan nasi kan mahal la plak..ha3.. makan roti pom jadi la..(padahal aku on diet)..keh3

Apepom, terpaksa la aku berjimat cermat lebih2 lagi lepas nih sebab barang byk dah naik. tapi gaji aku je yang tak naik2..tension aku..he3.. Aku tahu maklumat nih sebab aku ade baca memo yang Gardenia kirim kt tempat aku kerja tadi..

AM: Semua barang dah naik, gaji aku bila la nak naik..Sabor jelah

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

3 thoughts on “Roti Naik Harga

  • so, kena beli banyak2 la ni buat stok.. hehe.. slurpee tu tak naik ke a.amir?hehe

    Reply
    • he3..xleh le..cepat punoh roti nih..he3.. Slurpee still mantain harga.. =)

      Reply
  • baru perasan masa beli roti semalam yang rege da naik. oh semakin indah hidupku XD

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *