Ucapan PM kepada Mahasiswa

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia. Hari ni aku nak tunjuk kat korang semua ucapan PM kita yang terchenta, DS najib tun Razak kepada mahasiswa dan mahasiswi semperna peperiksaan akhir semester yang sedang berlangsung. Korang boleh baca la kt bawah ni. Rajin sungguh PM kita ni kan. Apepom, jom baca.

klik untuk lebih jelas(kalau tak cukup jelas la..hik3)

Amacam? terharu tak ngan ucapam PM kitaa nih? Apepom, aku nak ucapan gudluck jgaklah untuk sape2 yang exam tu.. Jom persiapkan diri nak berperang yer. Berperang dalam dewan exam..hak3. Sediakan ilmu secukupnya ya sebagai senjata..hu3

AM: Esok aku dah start exam. Pray for me ok..Chaiyokk2..

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

3 thoughts on “Ucapan PM kepada Mahasiswa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge