Wonder Girl Versi Indonesia- 5 Bidadari

Wokeh la, tgh syok2 aku mengushar youtube nih, terjumpa la satu video nih. Agak melucukan dan menarik perhatian si lelaki untuk tengok. Video klip persis macam video Wondergirl tu. Tapi yang ni group dari Indonesia yang bernama 5 Bidadari dengn tajuknya ‘Aku atau Dia’. Jom layan:

 

Bagi aku mereka nih macam peraga body la plak. Lagu tu macam biasa2 jek. Muungkin tu strategi  melariskan jualan kot. Macam-macam lah kan sekrang nih. Poning den..( Orang kata nih group dah lama, tapi aku baru jumpa jek..he)

AM: Dok layan Maharaja Lawak pom best jugak. Amir dh keluar jgk setelah lama bertahan

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

6 thoughts on “Wonder Girl Versi Indonesia- 5 Bidadari

Leave a Reply

Your e-mail address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge