Irma Hasmie Bertudung! Lawa siot…

Amacam korang semua? Lawa tak akak Irma hasmie kita ni bertudung? Mesti lawa la kan. Aduh boleh cair hati kaum Adam ni nengoknyer. Manis bebenor ruponyer. Dengar kata yang Irma hasmie ni ambik  keputusan nak bertudung lepas dia balik dari mengerjakan umrah. Bagus la macam tu. Terbuka juga hati untuk bertudung kan. Kalau dulu mase tak bertudung tu memang la lawa, tapi sekrang pabila dah bertudung ni makin lawa la plak.

Sape kata perempuan yang bertudung ni tak cantik. Cantik la bhai. Semoga kak Irma Hasmie terus memakai tudung selama-lamanya. Jangan la pakai sebab nak ikut fesyen je. Semoga ape yang anda buat ni ihklas kerana Allah SWT. Menutup aurat itu wajib untuk setiap orang umat Islam. Dengan menutup aurat, maruah diri kita terpelihara dan dapat mengelakkan daripada pandangan liar orang kt sekeliling..

AM: Sape bilang gadis melayu tak menawan, tak menarik hati, tiada memikat. Kalau tak memang tak mungkin aku tertarik, kalau tak sungguh tak mungkin aku kan jatuh..Aduhai, lemah lembut gayanya serta manis senyumnya….lalalala..ha3

McDonald untuk breakfast hanya 4 ringgit untuk satu set. Klik untuk maklumat lanjut——> klik sini

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

3 thoughts on “Irma Hasmie Bertudung! Lawa siot…

  • March 16, 2011 at 1:27 pm
    Permalink

    start gtal doh amir ni..haha….
    paihujey baru jer tulis pasal..DOTA&8230

    Reply
  • March 16, 2011 at 5:26 pm
    Permalink

    irma kalau bertudung memang cun.aku tengok pun tak tahan.haha

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge