Maka Berakhirnya Semester 3

Assalamualaikum semua dan alam sejahtera juga. Alhamdulillah aku sudah habis semester tiga. Walapun diazab dengan banyak subjek yan agak sukar namun aku berjaya juga akhirnya dengan jaya sekali *wah, poyo la pulak.

Bagi yang tidak tahu, semester ini aku mengambil 19 jam kredit, iaitu paling maksimum untuk setiap sem. Nasib baik 19 maksimum, kalau dah lebih, aku ambik jer lebih lagi..Lagi cepat habis kan. Apepon jadual memang padat la. Kalau korang tak percaya, korang boleh tengok entri sebelum ni pasal hal nih.

Apepun semua exam telah tamat. Ku tunggu jua keputusan yang keluar. Setimpal atau tidak dengan usaha aku, itu haanya Allah yang Maha Mengetahui. Walaubagaimanapun, semester depan masih ada banyak lagi subjek yang agak sukar untuk aku tempuhi. Namun InsyaAllah aku akan berusaha bersungguh-sungguh untuk semua.

Exam dah habis namun aku masih belum boleh pulang sebab ada sedikit lagi tugasan bukan akademik yang terpaksa dilaksanakan. Wish me luck ya. Then, next week ada event yang aku kena pergi pllak. Boleh la enjoy sket. Event ape? Biarlah rahsia dulu. lepas habis event tu aku review la kat sini ek.

AM: Hujung bulan ni besday aku. Tak teringin ke nak kasi hadiah? wakaka

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

23 thoughts on “Maka Berakhirnya Semester 3

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge