Pabila Bakal Jurutera Berucap..

Ha3.. Alhamdulillah tadi kelas aku baru jek abis perbetangan untuk subjek practikal kami atau untuk subjek makmal la. Kat bawah ni aku letakkan beberapa gambar untuk korang tgk sendiri la bagaiman ragam kami sewaktu pembentangan.. Maaf kerana gambar tak berapa elok sebab gambar ambik curi2 je. Kami xboleh guno phone sebenarnya masa lam makmal..Ni kiranya aku curi2 ambik gmbr jelah..keh3..

He..Terang jangan tak terang ye..biar kami paham...hu3

 

Gambar Hakimi tgh khusyuk explain..keh3
berdua je ke? nak aku temankan..he3

seriousnyer muko time present
Semangat bebenor ye cik kak kita ni
sempoi je present

The power of women..he3

Tu jelah kot..Untuk gruop yang lain tu ade gak gambarnyer.. Aku xnak letak je kat sini.. Tapi gamabr aku xde la sebab xde yg ambik gmbr aku masa aku bentang..

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge