S.O.X Fixie Menggamatkan Pengunjung Di Paradigm Mall

Assalamualaikum dan Salam sejahtera buat semua pembaca sekalian. Yahuuuu! Aku dah mula bercuti. Jadi ayuh kita berjimba menenangkan fikiran sebelum semester baru bermula. Semoga ada semua para pelajar yang masih bercuti dapat memanfaatkan cuti yang ada ini bersama keluarga.

Win A fixie

Baiklah untuk makluman semua, semalam 22 Disember telah berlansungnya majlis pelancaran kempen ‘Win A Fixie Every Day’ di Paradigm Mall. Oh! Excited bebenor aku nak pergi ke sana. almaklumalah pertama kali menjejakkan kaki ke Paradigm Mall! Terkial-kial juga untujk sampai ke sana. Dan memandangkan aku masih lagi baru di Lembah Klang ini, aku bertolak awal ke sana dan sampai dalam pukul 4 petang. Jejalan dulu dalam tu seround dua sebelum pukul 5.30 petang.

Oh! Ramai juga blogger yang datang ke sini dan kesemuanya baru kenal face to face untuk saya. Biasanya saya jumpa di alam maya sehaja, namun hari ini bersemuka jua dengan mereka. Sungguh meriah majlis kali ini.

Bloggers of the Day..
Bloggers of the Day..

[pullquote align=”left|center|right” textalign=”left|center|right” width=”30%”]Influencer adalah remaja yang berumur 17 tahun dan kebawah yang mempunyai pengaruh yang kuat terhadap rakan sebaya mereka. Mereka juga mempunyai ratusan ribu follower di twitter![/pullquote]

Dalam majlis ini juga dihadiri oleh 64 orang Influencer! oh Apa itu Influencer? Influencer adalah remaja yang berumur 17 tahun dan kebawah yang mempunyai pengaruh yang kuat terhadap rakan sebaya mereka. Mereka juga mempunyai ratusan ribu follower di twitter! tak lawan aku noq dengan follower sebegitu dengan usia yang dah separuh abad ini (propa)

Dan memandang gelagat mereka teringat aku zaman remajaku dahulu. Zaman kami tiada twitter, yang ada hanya Friendster. Yang sekarang telah berubah fungsi sepenuhnya. Namun agak gembira juga bila dapat berborak dan bergaul dengan mereka. Terasa mudanya diri ini bila bergaul dengan orang muda. Oh!

Ada di antara mereka yang sememangnya aku kenal iaitu Syada Amzahh. Adik kepada artis popular Malaysia Shila Amzah. Dia retweet tweet aku, bangga jap. dia menggunakan tweethandle @SyadaAmzahh dengan nama Syesie J.

Syada SyadaAmzahh

 

100K ++ follower. Kau hade?

Sepanjang memerhati dan berborak dengan mereka, satu persamaan yang dapat saya simpulkan untuk mendapatkan followr sebegitu ramai adalah,

SOXfixie1

Muka boleh jual beb. Kau hadee? kalau tak hade senyap sudah.. Usaha tu kena lebih la..

Flashmob SOX Fixie.

Flashmob kali ini dimeriahkan dengan tarian dari anak-ank remaja dengan persembahan kumpulan basikal fixie. amat gamat dataran Paradigm Mall itu. Mana tidaknya, sebelum ini mana ada orang mian basikal dalam mall. Kali ini diberi kebebasan lagi buat mereka. Memang pulun habis la bersuka ria.

Ayuh kita lihat sedikit video yang sempat saya rakamkan mengenai kemeriahan yang ada sepanjang gimik pelancaran itu!

Kempen Win A Fixie Every Day

Baiklah mesti semua tertanya-tanya bagaimana cara untuk memenangi fixie seperti adik kita di bawah ini kan?

Pemenang bertuah basikal Fixie pada hari berkenaan
Pemenang bertuah basikal Fixie pada hari berkenaan

Berikut adalah cara-caranya,

[notice]

1-Mestilah pelanggan SOX

2-Penggunaan minimum RM1 sehari

[/notice]

Jika penggunaan minumum dicapai, maka nombor ada akan automatik dimasukkan kedalam sistem untuk cabutan bertuah.

Mudah bukan? Dan untuk makluman seorang pemenang bertuah basikal fixie akan dipilih dari 9 Disember hingga 31 Disember 2014. Jom!

sox fixie 2

SOX-Fixie-2

Saya sebenarnya pengguna setia SOX juga dahulu, namun setelah menjangkau umur 18 tahun makan, ianya bertukar automatik ke UOX dan nombor masih sama. jadi jangan bimbang buat semua pengguna SOX yang akan menjangkau ke alam lebih ‘dewasa’. Nombor anda tidak akan hilang. Saya telah setia dengan Celcom selama berpuluh tahun lamanya.

Untuk makuman lanjut mengenai kempen ” Win a Fixie Every Day’ dan S.O.X, bolehlah berkunjung ke

 

[notice]

 

Website :
SOX campaign : http://www.xpax.com.my/soxfixie 

[/notice]

 

AM: Berbasikal Fixie, tampak muda sekali walaupun umur tidak sebegitu.

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

3 thoughts on “S.O.X Fixie Menggamatkan Pengunjung Di Paradigm Mall

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge