SPAM!!! Stress Kejap Aku

Aduh!! Tensionya aku bila bukak blog. Penuh ngan komen. Tapi bila chek2 balik rupe-rupenyer spam. Kalau satu dua tu aku xlah kesah sangat tapi kalau 20 sehari tu maunya marah jugak aku..

Nasib baik aku tanya kawan aku En PaihUjey camna nak selesaikan menda alah yang mejengkelkan nih. Dia suh aku guna akismet. Menatang ape la plak tu. Aku cari la lam plugin kt wordpress nih. Nasib baik jumpa. Aku pom install la. Pastu dia minta la plak no API. Ish2 byk songeh betul benda nih.. Kena la plak aku register kt laman web dia.

Haa tengok aku dapat 31 spam untuk hari ni.. tension plak aku rasa (klik untuk lebih jelas)

Sampai ke petang jugak aku dok settlekan benda nih. Alhamdulillah sekrang dah ok la. Setakat sekrang la. Hopefully dah takde la Spam2 lepas ni.

AM: Jom join kontest nih. Aku nak bagi hadiah kt korang nih..hu3–> klik sini

Iklan:
Jom penuhkan komuniti baru nih—-> klik sini
Telefon berries manakah kegemaran anda? —> klik sini

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

8 thoughts on “SPAM!!! Stress Kejap Aku

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge