November 29, 2023
Lain-Lain

SPAM!!! Stress Kejap Aku

Aduh!! Tensionya aku bila bukak blog. Penuh ngan komen. Tapi bila chek2 balik rupe-rupenyer spam. Kalau satu dua tu aku xlah kesah sangat tapi kalau 20 sehari tu maunya marah jugak aku..

Nasib baik aku tanya kawan aku En PaihUjey camna nak selesaikan menda alah yang mejengkelkan nih. Dia suh aku guna akismet. Menatang ape la plak tu. Aku cari la lam plugin kt wordpress nih. Nasib baik jumpa. Aku pom install la. Pastu dia minta la plak no API. Ish2 byk songeh betul benda nih.. Kena la plak aku register kt laman web dia.

Haa tengok aku dapat 31 spam untuk hari ni.. tension plak aku rasa (klik untuk lebih jelas)

Sampai ke petang jugak aku dok settlekan benda nih. Alhamdulillah sekrang dah ok la. Setakat sekrang la. Hopefully dah takde la Spam2 lepas ni.

AM: Jom join kontest nih. Aku nak bagi hadiah kt korang nih..hu3–> klik sini

Iklan:
Jom penuhkan komuniti baru nih—-> klik sini
Telefon berries manakah kegemaran anda? —> klik sini

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

8 thoughts on “SPAM!!! Stress Kejap Aku

  • paihujey

    perghhh..ada nama abg ensem la kat atas tu..kihkihkih….

    Reply
  • hanye blog ore pemes jah byk spam…blog aku pn xde sape sudi nak menyepam..

    Reply
      • aku oyak bnda btul..tiada yg bnar melainkan yg bnar blake..blog mu mmg pemes utk dispam..blog xpemes mcm aku jgn katekan spam, anjing laut pn xnk bace taw dop..haha

        Reply
        • paihujey

          make dale molek ni..keno tengok dari banyok sudut..tersirat nga tersurat tu..huhuhu

          Reply
  • Samela masalah. hohoh tapi biarkan je. tak sempat lagi nak pk pasal bende ni. busyyyyyy

    Reply
  • itu ok lagi.. aku mahu beratus2x (ikut hari lah jugak)… kadang2 masuk jugak ke komen tuh… adooii2…

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *