Terima Kasih Mynewshub…

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semua pembaca yang budiman. apa khabar anda semua hari ini? Diharapkan anda semua sehat dan ceria selalu. Hari ni aku nak kongsi sedikit, oppss bukan sedikit namun banyak penghargaan kepada pihak Mynewshub atas segala benda yang aku terima.

Smartphone Samsung Galaxy S2 yang baru aku terima

Sebelum nih korang dah tahu kan yang aku menang Samsung Galaxy S11 dan wang tunai RM1000 tu kan? Alaa, yang aku buat post teaser tu dulu. tak sempat nak tulis sepenuhnya sebab kena pergi kursus tergesa-gesa. Sebenarnya tu aku menag tempat pertama dalam kotest entri terbaik Kedai Rakyat 1Malaysia anjuran Mynewshub dan Wootmedia. Mesti anda pun dah tengok entri tu kan? Yang aku temubual orang ramai tuh. Kalau belum tengok lagi, kat sini entrinya.

Belum lagi aku sudah meraikan kegembiraan mendapat Samsung S2 tu selesai, explore pun tak berapa nak habis lagi, semalam aku berjaya pulak dapat voucher Petronas RM100. Syukur alhamdulillah, tak sia-sia follow twitter Mynewshub. Buat yang belum follow tu boleh la follow sebab kontest retweet berita ni berlangsung setiap malam. Semalam mungkin rezeki aku, mana tau mungkin malam ini milik anda pula.

Sebenarnya dalam tahun ni dah banyak benda yang Mynewshub kasi dekat aku, dari benda pertama yang dia kasi adalah baju t-shirt yang sememangnya lawa. Aku selalu pakai t-shirt ni pergi ke kelas. Memang kain yang tahan lama dan warna tidak lusuh. Seriusly, bukan baju pasar malam.

Baju yang diterima dari Mynewshub

Lepas tu dapat la pula susu Kambing POwer Goat sumbangan Ana Edar. Fuhh! Yang ni kalau beli maunya harga puluh-puluh ringgit jugak nih. Susu yang sememangnya best. Almaklumlah aku ni peminat susu. Setiap malam wajib minum susu sebelum tidur.

Susu kambing yang best! Sedap dan tiada bau kambing.. walaupun ianya susu kambing.. πŸ™‚

Lepas tu, dapat pula Hadi’s Coffee. Rasa kopi ni memang lain dari kopi segera biasa. Kandungannya pun sesuai untuk lelaki yang dah kahwin..hehehe3. Aku pun minum gak. Untuk kekuatan dalaman dan luaran katanya.

Kopi hadi.. Memang best..

Tapi yang pastinya semua ini aku dapat secara percuma dari Mynewshub. tak percaya? Yap, itu aku dapat secara percuma. Ini adalah kerana mynewshub menawarkan loyalty bonus kepada para pembaca mereka. Memang pelik kan, orang biasanya baca paper kena bayar, tapi kita baca berita kat web Mynewshub, kita pula yang dapat hadiah. Terbaikk!!

Selain tu juga, mynewshub ni rancak juga buat giveaway. Kira macam cabutan bertuah la. Hadiah nya pun boleh tahan lumayan. Aku dah menang vocher yang aku dapat atas tadi, tu melalui twitter, cabutan bertuah melalui fb pun ada jugak, yang tu pun aku pernah dapat. Dapat satu set barangan Kaseh Adinda dan Kekanda. Yang ni maunya harga RM140 satu set. Dan aku dapat secara percuma! Sekarang pun ada giveaway yang sedang berlangsung. Jemput la join kat sini.. Mana tau rezeki anda pula.

Set Produk untuk pasangan suami isteri.. Yang ni kakak aku dah tibai awal-awal

Apepun terima kasih Mynewshub atas segala hadiah ini. Banyak betul nih, duit, susu kambing, set kesihatan, kopi, voucher, baju dan tak lupa jugak Samsung Galaxy S2 dan cash RM1000 nih..

 

AM: Terasa nak menghargai pembaca jugak la.. Tapi macamana ya.. erm..Β 

 

 

Jadikan Kereta anda persis kereta ferrari di sini..

 

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

36 thoughts on “Terima Kasih Mynewshub…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge