Yoodo Kini Telco Digital Rasmi Bagi PUBG MOBILE National Championship

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca yang saya kasihi sekalian. Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya. Baiklah untuk entri kali ini, saya ingin berkongsi dengan anda semua mengenai Yoodo sebagai telco digital rasmi bagi PUBG MOBILE National Championship.

Yoodo – Perkhidmatan mudah alih digital pertama yang disesuaikan mengikut kehendak rakyat Malaysia telah mengumumkan bahawa mereka adalah Telco Rasmi Digital untuk Kejohanan Kebangsaan MOBILE (PMNC) (PUBG MOBILE National Championship) yang dianjurkan oleh PUBG Corporation dan Tencent Games. Ini adalah berita baik untuk pemain dan akan menjadi yang pertama dari banyak ciri dan perkongsian untuk memasuki sebagai ke dalam permainan dengan cara yang utama.


PUBG MOBILE sangat popular di kalangan pemain dan Kejohanan Kebangsaan MOBILE yang pertama akan melihat hampir 256 pasukan dari seluruh Malaysia yang bersaing untuk merebut jumlah hadiah keseluruhan RM60,000. Pemenang Hadiah Utama juga akan memenangi pelan mudah alih 1 tahun percuma dari Yoodo.

Mengulas pengumuman itu, Encik Chow Tuck Mun, Ketua Yoodo berkata, “Kami berbangga dapat bekerjasama dengan Tencent Games, syarikat permainan terbesar di dunia dan bersemangat untuk menaja PUBG MOBILE sebagai salah satu permainan pelbagai pemain yang paling popular di dunia. E-Sports semakin popular di Malaysia dan kami mahu menjadi sebahagian besar permainan mudah alih dalam usaha kami untuk terus merangsang komuniti Yoodo yang semakin berkembang. “

Langkah untuk menaja kejohanan permainan mudah alih yang sangat didambakan ini adalah mesej yang jelas tentang keyakinan jenama dalam kelajuan dan kekuatan streaming. Tuck Mun menambah bahawa permainan akan menjadi salah satu bidang gaya hidup penting yang memberi tumpuan kepada Yoodo pada tahun depan dan pengguna boleh mengharapkan add-on, ciri dan aktiviti.

“Kami akan memperkenalkanadd-on PUBG MOBILE, yang pertama seumpamanya di Malaysia. Add-on ini akan membolehkan pengguna Yoodo lebih banyak kebebasan untuk bermain dengan kuota data meningkat khusus untuk permainan, “katanya. “Jika ia cukup baik untuk pemain, ia akan melebihi jangkaan untuk pengguna biasa,” katanya.

Peringkat saringan PMNC akan bermula pada 22 Disember di Johor Bahru, dan akan beralih ke Sabah (25 Disember), Sarawak (6 Januari) dan Kuala Lumpur (12 Januari) di mana pemain akan bersaing untuk mempamerkan bakat mereka di peringkat kebangsaan pada pusingan akhir pada 26 Januari di Kuala Lumpur.

Untuk maklumat lanjut mengenai kejohanan PMNC sila layari: www.yoodo.com.my/pmnc2018/.

Untuk terus mengetahui pengumuman terbaru Yoodo, sila lawati http://www.yoodo.com.my dan ikuti Yoodo di Facebook di http://www.facebook.com/yoodoMY/

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

Leave a Reply

Your e-mail address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge