Sijil Kursus Kahwin

Alhamdulillah,selepas aku pergi kursus kawin pada bulan lepas, hari ni aku dh dapat sijil kursus tersebut. Sijil tersebut merupakan salah satu proses sebelum perkahwinan dilangsungkan di Malaysia. Aku tak tahu la plak ade ke tak kursus kahwin ni kat negara lain.. He3. Sebelum ni aku byk kan tulis entry pasal kahwin2 nih.

Kalau korang belum baca lagi, leh la baca kat sini. Lepas tu aku ade gak tulis tips2 untuk korang yang nak berkahwin tu klik kat sini untuk bakal suami dan sini untuk bakal isteri. Ramai kawan2 aku cakap aku nih dah gatal nak bebini ke aku tulis kisah2 camtu.. He3..Memang aku dah teringin nak berkahwin pom, cuma xde kesempatan je lagi..hu..3.

Dahla, aku malas nak cherite panjang2 dh malam ni. Aku nak tunjuk je sijil yang aku dapat tu.. he3..Jangan jeles ye teman2 aku yang masih belum pergi kursus tu. Aku dah maju setapak dari korang yer..he3

AM: Aku dah pi kursus, korang bila lagi..he3

P/s: Jepun sekali lagi dilanda gempa bumi berukuran 7.4 scala richter. Semoga tiada bencana yang berlaku lagi..

amirnawawi

Penulis yang sentiasa memikirkan tentang masa depan.

5 thoughts on “Sijil Kursus Kahwin

  • April 8, 2011 at 1:45 am
    Permalink

    tahniah2..ada 2 sbab tahniah ni..
    1. sbab dah dpt sijil kahwin..napok bebenor gatai nok mnikoh..
    2. xdok iklan doh kali ni..hikhikhik..sokmo2 ado iklan says.my tu

    tahniah bro..
    paihujey baru jer tulis pasal..road to pantai sri tujoh

    Reply
  • April 8, 2011 at 8:36 am
    Permalink

    wah,maju kn mg skrg amir..dengki ak..
    lapar nasi minyak eh ak…
    cepat2 la,sijil ade doh 2..hak2..

    Reply
  • April 8, 2011 at 12:58 pm
    Permalink

    nampak sangat bohong nye =.=

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge